Returnerings & Refunderings politik

Jeg håber du nyder din shopping oplevelse på siden. Din tilfredshed er altid min første prioritet. Du er velkommen til at kontakte mig for råd og vejledning. Hvis du ønsker at retunere og er årsagen til dette grundet fejl/mangler eller utilfredshed, så beklager jeg dybt og hjælper gerne med retuneringsprocessen.

Ved alle køb på www.by-fleur.dk er du sikret en gratis returfragt, blot klik dig ind via linket og udskriv så din returlabel. 

Gå til din returlabel her!


OBS! Det er vigtigt at du kontakter shoppen på forhånd, hvis der er tale om ombytning eller reklamationsret!

Refunderings/returnering-politik

Www.by-Fleur’s refunderings-politik varer 14 dage. Hvis de 14 dage efter dit køb er overskredet, kan jeg desværre ikke tilbyde dig fuld refusion men i visse tilfælde kan jeg tilbagebetale dele af dit køb.

 

For at være berettiget til en returnering eller refussion skal din vare være ubrugt og i samme stand som du modtog den i. Den skal også være i den originale emballage. (om nødvendigt må plast og indpaknings papir bryder ifm. beseelse af produkt - herefter må produktet ikke bæres eller beskadiges af nogen art!) 

 

 

Yderligere varer, der ikke kan refunderes/- returneres:

- Gavekort

 

For at fuldføre din refundering/returnering kræver jeg en kvittering eller et købsbevis.

Send købsbevis til mail dm@by-fleur.dk og skriv i emnefeltet at dette omhandler en refundering/returnering og dernæst dit ordre-nummer

 

 

Restitutioner 

Når din vare er modtaget og beset af by-Fleur, sender jeg dig en e-mail for at give dig besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Jeg vil også underrette dig om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du er godkendt til returnering eller refundering, behandles din refusion, og en kredit vil automatisk blive indsat på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for 10 arbejdsdage.

 

Manglende refusion

Hvis du endnu ikke har modtaget en refusion, skal du først kontrollere din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage lidt tid, før din refusion officielt offentliggøres.

Kontakt derefter din bank. Der er ofte nogen behandlingstid, før der refunderes en refusion.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte mig på dm@by-fleur.dk.

 

Tilbudsvarer

Kun normal-items kan refunderes, desværre kan tilbuds-items, kampagne-items eller konkurrence-items ikke refunderes. 

 

Bytte politik

Du kan kun bytte items, hvis de er intakte eller ubeskadigede. Hvis du har brug for at bytte et item mod den samme vare, blot en anden størrelse, så send mig en e-mail på dm@by-fleur.dk og send din vare til: byFleur, Højtoftevej 81, 7700 Thisted, Danmark.

 

Gaver

Hvis varen blev markeret som en gave, når den blev købt og sendt direkte til dig, modtager du en gavekredit for værdien af ​​din returnering. Når den returnerede vare er modtaget, sendes et gavekort til dig.

 

Hvis varen ikke blev markeret som en gave, da den blev købt, eller gavegiveren fik ordren sendt til sig selv for at give dig gaven senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og han/hun vil være ansvarlig for om du skal have det refunderede beløb.

 

Forsendelse

For at returnere dit produkt skal du sende dit produkt til: byFleur, Højtoftevej 81, 7700 Thisted, Danmark

 

Du er ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for en evt. returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Hvis du modtager en refusion, trækkes omkostningerne ved returforsendelse fra din refusion.

 

Afhængig af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

 

Hvis du sender en vare over 500 kr, skal du overveje at bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe forsendelsesforsikring. Jeg garanterer ikke og er ej ansvarlige for, at jeg modtager din returnerede vare.